Doprava a platba

Informace k dopravě

Pro zasílání zboží používáme přepravní službu Zásilkovna. Způsob dopravy si zákazník volí v rámci vyplňování objednávky. O odeslání zásilky budete informováni a pomocí čísla balíku, můžete zásilku na stránkách Zásilkovna sledovat. 

Jak postupovat když je přijaté zboží poškozené

  • Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
  • Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
  • Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost obalu s logem Milujeme Jizerky, z.s., ) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. 

Komunikace reklamace se Zásilkovna

 

Reklamační formulář (na internetu) nebo oznámení proveďte na webu https://reklamace.zasilkovna.cz/

 

Standardní ceník dopravy

Doprava Zásilkovna Z-point při platbě předem 55 Kč, dobírka +29 Kč. 

Doprava Zásilkovna do ruky při platbě předem 85 Kč, dobírka +29 Kč

Osobní předání 0 Kč, platba převodem nebo online platbou.

 

Informace k platbám

Číslo bankovního účtu FIO 2401896011/2010

Platba bankovním převodem

 

Platba kartou online přes Comgate

Použití platebních karet VISA, MasterCard a Maestro je pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby. Pro platbu kartou na internetu musíte mít pro toto kartu aktivovanou - informujte se ve své bance.

Údaje ze své platební karty předáváte přímo bance, nikoli prodejci. Nikdo ze zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě.

Přijímáme platební karty VISA, MasterCard a Maestro.

V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – platební kartou. Po odeslání objednávky budete přesměrováni do naší zpracovatelské banky, kde budete vyzváni k zadání údajů o Vaší kartě:

číslo platební karty

datum ukončení platnosti karty

CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty

Tyto údaje zadáváte přímo bance, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.

Jak postupovat v případě neprovedení platby?

Pokud nám banka nepotvrdí platbu vaší kartou, může to být z následujících důvodů.

Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.

Na vaší kartě nemáte dostatek finančních prostředků.

Vyčerpali jste limit pro internetové transakce.

Vaši kartu nelze použít pro platbu na internetu – obraťte se na vaši banku a nechte si tento typ transakcí povolit.

Pokud netrváte na tomto způsobu platby, můžete využít platbu převodem na náš bankovní účet vedený u FIO banky (2401896011/2010) s VS číslem objednávky.