Doprava a platba

Informace k dopravě

Pro zasílání zboží používáme přepravní službu Zásilkovna. Způsob dopravy si zákazník volí v rámci vyplňování objednávky. O odeslání zásilky budete informováni a pomocí čísla balíku, můžete zásilku na stránkách Zásilkovna sledovat. 

Jak postupovat když je přijaté zboží poškozené

  • Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
  • Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
  • Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost obalu s logem Milujeme Jizerky, z.s., ) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. 

Komunikace reklamace se Zásilkovna

 

Reklamační formulář (na internetu) nebo oznámení proveďte na webu https://reklamace.zasilkovna.cz/

 

Standardní ceník dopravy

Doprava Zásilkovna Z-point při platbě předem 55 Kč, dobírka +29 Kč. 

Doprava Zásilkovna do ruky při platbě předem 85 Kč, dobírka +29 Kč

Osobní předání 0 Kč, platba převodem nebo online platbou.

 

Informace k platbám

Číslo bankovního účtu FIO 2401896011/2010

Platba bankovním převodem

 

Platba kartou online přes Comgate

Použití platebních karet VISA, MasterCard a Maestro je pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby. Pro platbu kartou na internetu musíte mít pro toto kartu aktivovanou - informujte se ve své bance.

Údaje ze své platební karty předáváte přímo bance, nikoli prodejci. Nikdo ze zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě.

Přijímáme platební karty VISA, MasterCard a Maestro.

V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – platební kartou. Po odeslání objednávky budete přesměrováni do naší zpracovatelské banky, kde budete vyzváni k zadání údajů o Vaší kartě:

číslo platební karty

datum ukončení platnosti karty

CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty

Tyto údaje zadáváte přímo bance, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.

Jak postupovat v případě neprovedení platby?

Pokud nám banka nepotvrdí platbu vaší kartou, může to být z následujících důvodů.

Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.

Na vaší kartě nemáte dostatek finančních prostředků.

Vyčerpali jste limit pro internetové transakce.

Vaši kartu nelze použít pro platbu na internetu – obraťte se na vaši banku a nechte si tento typ transakcí povolit.

Pokud netrváte na tomto způsobu platby, můžete využít platbu převodem na náš bankovní účet vedený u FIO banky (2401896011/2010) s VS číslem objednávky.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení