Doprava a platba
Informace k dopravě
Pro zasílání zboží používáme přepravní službu Zásilkovna. Způsob dopravy si zákazník volí v rámci vyplňování objednávky. O odeslání zásilky budete informováni a pomocí čísla balíku, můžete zásilku na stránkách Zásilkovna sledovat.
Jak postupovat když je přijaté zboží poškozené
- Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
- Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
- Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost obalu s logem Milujeme Jizerky, z.s., ) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
Komunikace reklamace se Zásilkovna
Reklamační formulář (na internetu) nebo oznámení proveďte na webu https://reklamace.zasilkovna.cz/
Standardní ceník dopravy
Doprava Zásilkovna Z-point při platbě předem 55 Kč, dobírka +29 Kč.
Doprava Zásilkovna do ruky při platbě předem 85 Kč, dobírka +29 Kč
Osobní předání 0 Kč, platba převodem nebo online platbou.
Informace k platbám
Číslo bankovního účtu FIO 2401896011/2010
Platba bankovním převodem
Platba kartou online přes Comgate
Použití platebních karet VISA, MasterCard a Maestro je pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby. Pro platbu kartou na internetu musíte mít pro toto kartu aktivovanou - informujte se ve své bance.
Údaje ze své platební karty předáváte přímo bance, nikoli prodejci. Nikdo ze zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě.
Přijímáme platební karty VISA, MasterCard a Maestro.
V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – platební kartou. Po odeslání objednávky budete přesměrováni do naší zpracovatelské banky, kde budete vyzváni k zadání údajů o Vaší kartě:
číslo platební karty
datum ukončení platnosti karty
CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty
Tyto údaje zadáváte přímo bance, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.
Jak postupovat v případě neprovedení platby?
Pokud nám banka nepotvrdí platbu vaší kartou, může to být z následujících důvodů.
Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.
Na vaší kartě nemáte dostatek finančních prostředků.
Vyčerpali jste limit pro internetové transakce.
Vaši kartu nelze použít pro platbu na internetu – obraťte se na vaši banku a nechte si tento typ transakcí povolit.
Pokud netrváte na tomto způsobu platby, můžete využít platbu převodem na náš bankovní účet vedený u FIO banky (2401896011/2010) s VS číslem objednávky.